۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴

امام جمعه موقت شاهرود:

بسیاری از مشکلات کشور ریشه در انقلابی عمل نکردن مسئولان دارد

بسیاری از مشکلات کشور ریشه در انقلابی عمل نکردن مسئولان دارد

شاهرود - امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه انقلابی عمل نکردن مسئولان ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی است، گفت: مسئولان باید با رفتار جهادی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی به حل مشکلات کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه دشمن با القا از داخل و خارج می‌خواهد به ما تلقین کند که مشکلات امروز جامعه از انقلابی‌گری است، ابراز داشت: دشمن می‌گوید که اگر دست از انقلابی‌گری برداریم مشکلات کم خواهد شد اما سئوال اینجاست که آیا مشکلات کشورهایی نظیر مصر و لیبی که انقلابی‌گری نکردند، حل شد؟

وی اضافه کرد: مشکلات امروز به دلیل آن است که مسئولان انقلابی عمل نکردند، اگر جهادی رفتار و به شعار اقتصاد مقاومتی عمل می‌شد در شرایط حاضر با بسیاری از معضلات دچار نبودیم لذا نباید گفت چون مردم از انقلاب حمایت کردند پس دچار مشکلات اقتصادی شدند.

امام جمعه موقت شاهرود در توصیه‌ای به مدیران در آستانه سال نو، ابراز داشت: بین گرانی و گران‌فروشی بسیار تفاوت وجود دارد لذا علیرغم آنکه بازاریان شاهرود خوب رفتار می‌کنند اما هستند کسانی که با سو استفاده از اوضاع‌ اجناس را گران‌تر می‌فروشند که اگر فرهنگ اسلامی در کسب‌وکار رعایت شود برکت مال را به دنبال خواهد داشت.

نظری بابیان اینکه علیرغم آنکه بودجه ۹۸ هنوز نهایی نشده اما می‌بایست در ماهیت کلی مسئله تحقق و عملیاتی کردن آن مد نظر مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: اگر در حوزه بودجه مدیریت خوب و درست نداشته باشیم قطعا سال آینده با مشکل مواجه خواهیم شد لذا نمایندگان و مسئولان می‌بایست دقت کافی را داشته باشند.

وی به بیانیه رهبر معظم انقلاب برای چله دوم انقلاب و تبیین هفت محور اصلی آن اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه طی یک یا چند جلسه نمی‌توان همه ابعاد این‌نامه مهم را مورد بررسی قرار داد لذا این مهم می‌طلبد تا صاحب نظران و دانشگاهیان واردشده و طی جلسات متعدد به تحلیل آن بپردازند تا این نقشه راه بتواند به تداوم راه انقلاب کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اعتکاف و لزوم برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی، تکریم زائران علی بن موسی الرضا (ع) طی ایام عید، آزمون سراسری حفظ قرآن و استقبال خوب شاهرودی‌ها، روز درختکاری و اهمیت آن در اسلام، ضرورت شرکت در مراسم تشییع شهید مدافع حرم، چهارده اسفند جشن نیکوکاری و ابعاد جهانی سفر بشار اسد به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب از جمله محورهای سخنرانی این هفته نماز جمعه شاهرود بود.

کد خبر 4555994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha